ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΞΕΝΙΑ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑΘΟ

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Lq-project
  • Αναβάθμιση και επέκταση ξενοδοχείου Ξενία στην Σκιάθο

Λεπτομέρειες έργου

Πελάτης: ΤΕΝΑΜΑΡ Α.Ε. (ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΞΕΝΙΑΣ ΣΚΙΑΘΟΥ)
Ημερομηνία: 02/12/2016
Περιοχή: ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΙΕΣ ΔΗΜΟΥ ΣΚΙΑΘΟΥ

ΑΣ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ

Επικοινώνησε μαζί μας. Θα σου απαντήσουμε σε 1-2 εργάσιμες. Ή απλά κάλεσε μας τώρα.

Το έργο αφορά την αποκατάσταση του υφιστάμενου ξενοδοχείου του Ξενία καθώς και επέκτασή του με την κατασκευή νέων κτιριακών εγκαταστάσεων.

Το ξενοδοχείο βρίσκεται στη θέση “Ύψωμα” στη δυτική πλευρά του όρμου Κουκουναριές. Είναι κτισμένο στη χερσόνησο Σκοπιά στη δυτική πλευρά του όρμου σε υψόμετρο περίπου +20.00 μ. από τη θάλασσα σε θέση με μοναδική θέα στο βιότοπο και τη παραλία.

Οι Ηλεκτρομηχανολογικές απαιτήσεις του έργου είναι  σημαντικές καθώς υπάρχει η απαίτηση για σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας με τις λιγότερες δυνατόν επεμβάσεις. Αυτό επιτυγχάνεται με την επιλογή των πιο σύγχρονων τεχνολογιών όσο αφορά τον κλιματισμό την παραγωγή ζεστού νερού χρήσης και την κτιριακή διαχείριση μέσω συστημάτων BMS.

Χαμηλό κόστος λειτουργίας υψηλού επιπέδου παροχές

Ο Κλιματισμός για το κτίριο του Ξενία θα γίνεται μέσω γεωθερμικής αντλίας θερμότητας με δυνατότητα παρασκευής ζεστού νερού χρήσης μέσω τεχνολογίας ανάκτησης, όπου δίνει την δυνατότητα ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες συνδυαστικά και με την τοποθέτηση ηλιακών συλλεκτών, στην παρασκευή ζεστού νερού χρήσης με σχεδόν μηδενική κατανάλωση ενέργειας.

Ξενοδοχείο του μέλλοντος

Στο ξενοδοχείο έχει γίνει εφαρμογή των πιο σύγχρονων συστημάτων  έξυπνης διαχείρισης. Στα δωμάτια του ξενοδοχείου ο  έλεγχος γίνεται μέσω εξειδικευμένων smart controller με δυνατότητα ελέγχου ακόμη και μέσω έξυπνων τηλεφώνων ή και ταμπλετών. Ο χρήστης  έχει την δυνατότητα μέσω του συστήματος να έχει πρόσβαση σε όλες της υπηρεσίες του ξενοδοχείου καθώς ο controller ενημερώνει την κεντρική διαχείριση για τις επιθυμίες του πελάτη άμεσα χωρίς να χάνεται χρόνος. Μέσω των εξειδικευμένων ανιχνευτών παρουσίας των δωματίων το σύστημα αναγνωρίζει, λαμβάνοντας υπόψιν και άλλες παραμέτρους, αν το δωμάτιο είναι άδειο οπότε και ενημερώνει άμεσα την κεντρική διαχείριση ώστε να οργανώσει το προσωπικό του ξενοδοχείου για τον καθαρισμό των δωματίων. Η πληροφορία για την κατάσταση όμως του δωματίου λαμβάνεται και από το κεντρικό σύστημα διαχείρισης  ώστε να προσαρμόσει αντίστοιχα την λειτουργία του κλιματισμού για την μέγιστη εξοικονόμηση.